.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلایه ادیانی از عمر کوتاه مسئولیت استانداران مازندران
دبیر مجمع نمایندگان استان ، مازندرانی بودن دو رئیس قوه های مقننه و قضاییه و چهار وزیر دولت را از ظرفیتهای مازندران اعلام کرد و اظهار داشت: توقع و انتظارات مردم مازندران نیز با وجود چنین پتانسیل هایی افزایش یافته است.
گلایه ادیانی از عمر کوتاه مسئولیت استانداران مازندران

دبیر مجمع نمایندگان مازندران از عمر کوتاه دوره مسئولیت استانداران مازندران گلایه کرد.

به گزارش مهر ، سید علی ادیانی راد پنج شنبه شب در نشست کمیته استانداران پس از انقلاب اسلامی مازندران متوسط عمر استانداران مازندران را 5/1 سال اعلام کرد و اظهار داشت:‌ مازندران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی 17 استاندار داشته است.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار و کیاکلا خطاب به مدیران ارشد کشور گفت: در عرض یک سال هم می شود کار کرد ولی معیارهای اسلامی نظیر حکومت حضرت علی (ع) نیز میزان مدیریت را بیشترین از اعلام کرده است.

وی با اشاره به اینکه استانداران گذشته جزو ظرفیت های مازندران به شمار می روند، تصریح کرد: گردهمایی استانداران پس از انقلاب با تفکرات سیاسی مختلف یک توسعه یافتگی سیاسی است و تنها دلیل و نقطه اشتراک آن "مازندران" است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی رمز موفقیت را کار کردن زیر پرچم ولایت و انقلاب اعلام کرد و اظهار داشت: جلسات این چنینی با نگاه کارشناسی و انتقال تجارب برگزار شود.

وی با بیان اینکه مردم قضاوت هایی نسبت به کارنامه هر یک از مدیران دارند و پس از این نشست این تحلیل های مختلفی صورت خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: مازندران پس از پیروزی انقلاب اسلامی 17 استاندار داشته است و هر کدام از آنان به نوعی سرمایه های این استان محسوب می شوند.

عضو فراکسیون بازنشستگان مجلس شورای اسلامی معیار خدمت را افکار عمومی دانست و افزود: در حال حاضر در دهه چهارم انقلاب اسلامی قرار داریم و فرصت ها و ظرفیت های بسیاری برای توسعه استان وجود دارد که باید به نحو احسن از آنان استفاده شود.

وی مازندرانی بودن دو رئیس قوه های مقننه و قضاییه و چهار وزیر دولت را از ظرفیتهای مازندران اعلام کرد و اظهار داشت: توقع و انتظارات مردم مازندران نیز با وجود چنین پتانسیل هایی افزایش یافته است.

به گفته وی، مردم انتظار دارند که مدیران به دور از خطوط سیاسی در راستای توسعه استان کار کنند.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: اگر همه افکار در اختیار خرد انقلاب اسلامی قرار بگیرند می توانند تاثیر بسزایی در رشد و شکوفایی منطقه ایجاد کنند.

وی خواستار اظهار نظر استانداران و مدیران مازندرانی مشغول در نقاط دیگر کشور در خصوص برنامه های توسعه استان شد و گفت: مجمع نمایندگان مازندران و استاندار مازندران آمادگی کامل دارند تا از تجربیات و نقطه نظرات استانداران سابق استان جهت توسعه استفاده کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

p-psdkd 2 آبان 1388
گلایه مردم از شما در کجای این قصه است از : وضعیت برنج - مرکبات - خسارت یخ زدگی مرکبات - واردات مرکبات در این زمان - بیکاری شدید و رتبه /آن در کشور - راههای دیار مظلوم پرور - کارخانجات اندک و ورشکسته - مسئولین بی کفایت و ......
حميدي 2 آبان 1388
شمال نيوز عزيز قرار بود صورت جلسه نمايندگان در خصوص آقاي ادياني را منتشر كنيد . بعضي از نمايندگان مي گويند دبير مجمع هنوز رسما انتخاب نشده است ؟
بلباسی 2 آبان 1388
درود بر سید پاک و خردمند خطه مازندران.
در حضور تمامی نمایندگان استان بین دو کاندیدا یعنی آقایان ادیانی و محسنی رای گیری صورت گرفت که جناب آقای ادیانی با کسب حداکثر آرا و دوبرابر رای جناب محسنی بعنوان دبیر مجمع نمایندگان انتخاب شدند.
نا شناس 3 آبان 1388
آقای ادیانی بجای این حرفها شما و همکارتان اکبری بفکر و حل مشکلات اقتصادی و بیکاری حوزه انتخابیه خود باشید .شهروند قائم شهری
نا شناس 3 آبان 1388
دوست عزیز پاکی و صداقت سید عزیز مشکلات و دغدغه و گرفتاری من جوان را حل نمی کنه مشکل من و امثال من را حل کنید .
نا شناس 5 آبان 1388
بداد بیکاری فقر فساد و فحشا برسید .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.